Αχιλλέας Ταυρίδης


    Facebook Google Twitter

    Συνάντηση 4η

    Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟBOOKΗ

    Ο αρχηγός του Διαβόλου αποφάσισε ότι όλα τα παιδιά έπρεπε να μην πάνε σχολείο. Οπότε αντί να τα πάει σχολείο τα έδωσε να τα αναλάβει ένας Διάβολος. Το όνομα του Διαβόλου ήταν Διαβολοbookης. Το μάθημα θα ήταν να κάνουν δυο φορές την ημέρα "κοπάνα" τουλάχιστον. Επίσης, κάθε πρωί τους έλεγε: "Κακή μέρα με πολλές κοπάνες". Τα παιδιά του απαντούσαν "Ευχαριστούμε". Βέβαια, τα παιδιά χαιρόντουσαν.

    Ο Διαβολοbookης τους έκανε την περισσότερη ώρα Πληροφορική, γιατί δεν του άρεσαν τα βιβλία. Τους έβαζε να παίζουν διαβολοπαιχνίδια κι έτσι τα παιδιά ξέχασαν να διαβάζουν...

    ~

    Η ΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ

    Είναι καλοκαίρι του 2014 τον Ιούλιο και ώρα 4.38 μ.μ. Ήμουνα εγώ σε μια παραλία με τον αδελφό μου και τους γονείς μου. Σ' αυτήν την παραλία υπήρχαν τουλάχιστον 138 άτομα. Ενώ ο μπαμπάς μου και η μαμά μου ξαπλώνανε, εγώ με τον αδελφό ήμασταν μέσα στην γαλάζια μπλε θάλασσα και κολυμπούσαμε. Εγώ παρόλο που έπαιζα με τον αδελφό μου, φοβόμουν μην τυχόν και έχει τσούχτρες ή καρχαρίες.

    Μετά από λίγο βγήκα έξω από την θάλασσα στην μπεζ αμμουδιά. Ο ήλιος έκαιγε (για αυτό ήταν και καλοκαίρι), κατακόκκινος επειδή δεν είχα βάλει αντηλιακό, αλλά πιστεύω ότι πάλι θα έκαιγε. Ο φόβος μου τουλάχιστον έφυγε. Μετά παρατηρούσα το τοπίο (δεν είχα τίποτα άλλο να κάνω). Ο ουρανός ήταν γαλάζιος και πολύ ελαφρά κόκκινος (7.32) με άσπρα σύννεφα. Η θάλασσα ήταν γεμάτη αντανακλάσεις. Κι η άμμος ένα απαλό μπεζ.

    Leave a Reply