Δημήτρης Μήτσιος


    Facebook Google Twitter

    Συνάντηση 4η

    Ο ΔΙΑΒΟΛΟΜΠΟΥΚΗΣ


    Το πιο διαβολικό πράγμα στα Comix και τα βιβλία. Θέλει τα παιδιά να μην διαβάζουν Comix και βιβλία. Τι διαβολικό πράγμα. Ο διαβολομπούκης μισεί τον αγγελομπούκη είναι ακριβώς το αντίθετο του. Αγαπάει τα Comix και τα βιβλία και μαθαίνει στα παιδιά πως να διαβάζουν.

    TO BE CONTINUED...


    ~

    Συνάντηση 9η











    ~

    ΕΝΑ ΤΟΠΙΟ

    Ήμουν στην Ελλάδα, όπου έχει τις καλύτερες παραλίες. Λοιπόν, μια μέρα με πήγε η μαμά μου στην παραλία. Εκεί ήταν τέλεια. Ξάπλωσα στην χρυσή αμμουδιά, έκανα λίγη ηλιοθεραπεία και μετά σηκώθηκα. Πήδηξα μέσα στην μπλε θάλασσα (α, ξέχασα να σας πω πως ήταν καλοκαίρι). Ήταν πολύ δροσερά. Ειδικά ο ήλιος έκανε το τοπίο πιο όμορφο. Μετά βγήκα έξω από την θάλασσα και συνάντησα την Δομνίκη, τον Θάνο, τον Γιώργο και παίξαμε λίγο. Οι μαμάδες μιλούσανε. Εμείς μετά κουραστήκαμε να παίζουμε, πήγαμε στις μαμάδες μας και ζητήσαμε λεφτά για να φάμε και να πιούμε. Μετά πήγαμε σπίτι μου. Παίξαμε PSP, διαβάσαμε τα βιβλία του Τεν – Τεν και τέλος παίξαμε Lego και Playmobil. Διασκεδάσαμε πολύ αλλά βράδιασε και έπρεπε να πάνε σπίτι τους να κοιμηθούν. Ναι, έφυγαν και εγώ στενοχωρήθηκα πολύ και κοιμήθηκα και εγώ. 

    Leave a Reply